29 augustus 2013

Nail art Tutorial: Roses

Ik ga jullie vandaag een rozen nailart laten zien. Kijken jullie mee?
Wat heb je nodig?

Basecoat         
een basis kleur
een kleur voor de rozen
topcoat
en een kwastje
Als eerste doe je basecoat op je nagels dat is tegen het verkleuren van je nagels
Daarna komt de basis kleur. Hier heb ik gekozen voor you better think pink van Catrice.
Je kunt natuurlijk ook een andere kleur gebruiken. Hier heb ik ook al een swatch van gemaakt.
Klik hier om de swatch te bekijken.
Daarna beginnen we met de roosjes.
Je zet eerst een stipje waar je de roos wilt hebben en dan zet je aan er aan de zijkanten 2 lijntjes omheen. Daarna zet je aan de bovenkant en onderkant ook een lijntje.
En dan zet je weer aan de zijkanten een lijntje. Op zich is dan de roos al klaar.
Ik heb hier voor een kwastje gebruikt maar je kunt het natuurlijk ook
doen met een dotting tool of een saté prikker.
En de witte nagellak komt van miss sporty.
Zoals jullie zien op de foto heb ik er nog blaadjes bij gemaakt
met een groene nagellak van Catrice.
Ik heb dat ook gewoon met een kwastje gedaan.
Voor de blaadjes maak je heel klein een half maantje en aan de andere kant ook.
en je blaadje is klaar Als je wil kan je ook de nerven van het blad tekenen.
Dat heb ik bij deze nailart niet gedaan.
En als laatste doe je natuurlijk de topcoat eroverheen voor een langere houdbaarheid van je creatie.
En nu zijn de nagels helemaal af.
301 redirect

Geen opmerkingen:

Een reactie posten