01 september 2013

Review: Gosh -Misty Mauve

Ik ga een lakje van Gosh reviewen. Het is een al wat ouder lakje. Hij komt van de special edition van Gosh en is van de zomer van 2011. Hij heet Misty Mauve. Ik heb hem ongeveer een half jaar geleden gekocht toen was hij nog maar 2.50 i.p.v 6.99 euro. Waarschijnlijk kan je hem nu niet meer krijgen. Zoals jullie zien is het een lichtpaars lakje. Ik vind het een heel mooi potje. Op de dop staat een gezichtje, dat maakt het lakje wel uniek. Er zijn er drie van nog een blauwe en een beetje nude kleurtje. Die heb ik helaas niet.
En dan nu over het lakje zelf. 
Ik vind het echt een hele mooie kleur
Hij dekt al na 1 laagje. En hij is ook heel snel droog. Het kwastje lakt erg fijn, het is niet een heel groot kwastje gewoon normaal eigenlijk. Kortom ik ben heel blij met dit nagellakje. En ik draag hem best vaak.
301 redirect

Geen opmerkingen:

Een reactie posten