20 oktober 2013

Review: Rimmel London Salon pro- Isn't she precious?

Ik heb een paar weken geen tijd gehad om met de site bezig te zijn. Ik had het te druk met school maar nu heb ik een weekje vakantie. Dus vanaf deze week ga ik er weer meer mee bezig met de de website vandaag komt er weer een review van een nagellakje. Deze heb ik een tijdje geleden gekocht en is van Rimmel London Salon pro.
Het is een lichtroze kleur en hij heet isn't she precious? Ik vind de salon pro lakjes er heel mooi uitzien. Op de dop staat een kroontje en de dop is een beetje schuin. Op het potje staat dat de lak 10 dagen zonder te chippen er op blijft zitten. En er zit 12 ml in het potje. Zo ziet de kleur eruit.
Ik vind de kleur echt heel mooi. In het echt glimt het lakje meer dan op de foto. Je hebt wel minimaal 2 laagjes nodig met 1 laagje is de lak nog heel sheer. Maar met 2 laagjes is de lak wel mooi dekkend. Dan over de houdbaarheid, Rimmel belooft dat de lak er 10 dagen op blijft zitten. Dat klopt niet in ieder geval niet bij mij. Hij bleef er maar 2 dagen op zitten wat voor mij heel weinig is want bij mij blijven de meeste nagellakjes er zo'n 4 dagen op zitten. Je kunt de lak er ook in een keer aftrekken wat bij de andere lakjes die ik heb niet zo is. Ik heb hier ook een nailart opgemaakt die krijgen jullie een andere keer te zien. De lakjes kosten 6,99 euro.

Wat vinden jullie van de lakjes van Rimmel Salon pro?

301 redirect

Geen opmerkingen:

Een reactie posten