17 november 2013

nagels stempelen stap voor stap

Ik laat jullie in een fotocollage stap voor stap zien hoe je het beste kunt stempelen op je nagels. In het begin is het best moeilijk en lukt het meestal niet de eerste keer. Bij mij lukte het eerst ook niet maar als je een beetje oefent gaat het vanzelf beter.
Ik ga er bij vertellen wat je moet doen/wat ik heb gedaan:


1.  Ik heb een nepnagel op de een oefenvinger geplakt met plakband zodat ik het goed kon laten zien en op de nepnagels heb je veel ruimte omdat ze lekker groot zijn.
 2,3. Ik heb de nagel groen gemaakt met pow green van color show je kunt natuurlijk ook een andere kleur gebruiken.
 4. Dit heb je nodig voor het stempelen. Een stempel plate te koop bij verschillende webwinkels en je hebt er ook een paar van essence die kan je bij kruidvat kopen. Deze komt van Dashica een webwinkel. Verder heb je een stempel en een schraper nodig deze komen van de kruidvat en zijn van essence maar je hebt ze ook van bijvoorbeeld Konad. En je hebt een stempellak nodig heel veel merken hebben wel stempel lak en hun assortiment. Konad was de eerste die dat had. Ik gebruik nu die van essence.
5.Dit is de stempellak van essence
6.Voordat je begint met stempelen kan je het beste de stempel en de stempel plate even schoonmaken met nagellakremover zodat al het vet eraf gaat en daarna kan je de stempel een beetje vijlen met een vijl dan blijft de stempel lak beter hechten aan de stempel. Als ik deze stap niet doe dan komt de afbeelding niet op de stempel.
7.Je doet een beetje stempel lak op de afbeelding die je wil en schraapt met een schraper de overtollige nagellak eraf dan hou je alleen de stempellak in de afbeelding over.
8. Druk de stempel op de stempel plate en haal hem er gelijk weer af nu heb je de afbeelding op de stempel zitten.
9. Druk vervolgens de stempel op je nagel waar je het figuurtje wil hebben doe dat een beetje met een rollende beweging. Nu heb je de afbeelding op je nagel.
10.Als je wil kan je nog meer figuurtjes erbij doen. Ik heb gekozen voor een zonnetje in de hoek
11. Het figuurtje doe je op dezelfde manier als bij de koala afbeelding. Dus eerst weer stempel plate en stempel schoonmaken. Dan weer stempellak op de stempel plate en dan weer met de schraper eraf halen. Dan weer met de stempel op de stempel plate drukken.Druk niet te hard want dan druk je de lak in de afbeelding. En rol de stempel weer op je nagel.
12. En je figuurtje is klaar.
13. Zo is mijn figuurtje geworden ik heb in alle hoeken een zonnetje gestempeld.

 Als je klaar bent maak je alles schoon met nagellak remover. Als je alles goed schoon houd gaan de stempel plates,stempel en schraper langer mee.

301 redirect  Gebruiken jullie ook wel is stempel plates voor je nagels?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten