31 december 2013

Favoriete nagellakken van 2013

Nog een paar uur en dan is het 2014. Dit is dan ook mijn laatste artikel in 2013. Vandaag heb ik een overzicht gemaakt van mijn mooiste en fijnste nagellakjes van 2013. Kijken jullie mee?



Hieronder laat ik jullie alle nagellakken apart zien
We beginnen met Walk the lime van Catrice. Dit vind ik echt een heel mooi lakje. Dit vind ik ook de mooiste kleur groen. Hier ga ik nog een keer een swatch van maken.
Dit nagellakje is ook van Catrice. Op de foto is het lakje paars geworden dat is hij in het echt helemaal niet want het is Nude kleurtje. Klik hier om de kleur goed te bekijken.

Dit nagellakje is van Rimmel London. Dit is een van mijn favoriete kleurtjes. Ik zelf hou erg van roze kleurtjes en deze zit een beetje tussen roze en oranje in. Voor de zomer is dit een hele mooie kleur!

Deze kleur van Catrice is ook echt heel mooi. Er zit een lichtblauwe shimmer in en deze kleur is echt perfect voor de winter. Als gewone kleur of als ondergrond op een nailart. 

Nu een pastel kleur van Rimmel London Salon pro. Normaal ben ik meer van de wat fellere en neon kleuren maar deze pastel roze kleur vind ik wel heel mooi. Deze heet isn't she precious?

Dit is ook een nagellakje van Rimmel London Salon pro en heet Reggae Splash. Dit kleurtje is licht oranje en ik vind dit ook echt een super mooi kleurtje.


Dan het laatste lakje is van Miss Sporty normaal vind ik de nagellakken van Miss Sporty echt niet mooi. Maar dit kleurtje vond ik toch wel wat hebben, dit is een mooi blauw kleurtje.


En waar ik natuurlijk ook super blij mee ben is de gelnagelset van Pink Gellac. Hier ga ik in 2014 nog veel nailarts mee maken.

Wat vinden jullie van deze lakken en hebben jullie ook een paar van deze nagellakjes als favoriet? En ik wens jullie een goede jaarwisseling en tot volgend jaar!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten