01 december 2013

Gelnagels: Pink Gellac

Voor mijn verjaardag heb ik iets super leuks gekregen namelijk een gelnagel set om gelnagels mee te maken. Het is van Pink gellac.


Het blijft 2 weken op je nagels zitten. Het zat echt leuk ingepakt in de doos het is een soort van grabbeldoos. Er zit ook een UV lamp bij.

Ik heb startersset L daar zit in:
een cleanser
een Remover
cuticle oil
UV lamp
Shine
Base
een vijl
een polijstblok
Je krijgt er ook een online cursus bij
En ik mocht 4 kleuren kiezen dat zijn: Neon orange, carribean blue, Baby pink, Soft white.

Je moet pink gellac op dezelfde manier aanbrengen als gewone nagellak alleen moet je het uit laten harden over een UV lamp. Pink gellac zijn geen kunstnagels maar doe je gewoon op de natuurlijke nagel.


Ik ga het snel eens uitproberen want heb daar nog geen tijd voor gehad. 
Hebben jullie ook wel eens Gellak geprobeerd en wat voor merk hebben jullie?

301 redirect

Geen opmerkingen:

Een reactie posten