26 januari 2014

Essence special effect topper- Hello Holo

Vandaag heb ik een swatch gemaakt van de special effect topper van Essence. Normaal plaats ik altijd een Nailart op zondag maar daar had ik vandaag helaas geen tijd voor. De nailart plaats ik woensdag. Dit lakje is al best oud maar ik vond het wel leuk om er een swatch over te maken want ik vind het lakje nog steeds heel mooi. Kijken jullie mee?


Dit lakje is van de lijn special effect topper van Essence. En hij heet Hello holo. Dit lakje is helaas niet meer verkrijgbaar maar er zijn wel vergelijkbare varianten van dit lakje. 

Onder Hello Holo heb ik Denim moore aangebracht van Catrice hier had ik al een swatch van gemaakt. Klik hier als je de swatch van dat lakje wilt zien.

Ik vind dit lakje echt heel erg mooi. Hij glinstert ook heel mooi in het donker en met het zonlicht erop. Het kwastje lakt ook heel erg fijn. 
Er zijn nog veel meer lakjes van de nailart special effect topper van Essence zoals deze.

Deze lakjes heb ik nog niet maar ze lijken me wel erg leuk! In Februari komen er nog meer special effect toppers uit. Yippie! 

Zijn jullie ook benieuwd naar de nieuwe special effect toppers lakjes en hebben jullie ze al?



5 opmerkingen: