03 januari 2014

Nail Art boek van Donne en Ginny Geer

Als eerste allemaal nog een gelukkig nieuwjaar! Ik had met kerst een boekenbon gekregen en daar heb ik vorige week het boek Nail Art van Donne en Ginny Geer mee gekocht. Ik was erg benieuwd naar dit boek want ik heb er veel goede recensies over gehoord. Er staan meer dan 50 Nail Art designs in! Kijk je mee naar het boek?

Het boek is geschreven door Donne en Ginny Geer dat zijn 2 zussen. En ze wonen in Californië en daar hebben ze hun eigen nagelsalon Hey Nice Nails. Ook hebben ze een blog met deze naam Hey Nice Nails.
De zussen hebben een grote passie voor nailart en daar hebben ze inmiddels hun beroep van gemaakt.


En ik moet zeggen dat is echt een super leuk boek er staan zelfs nailart in die ik helemaal niet kende. Er staat ook allemaal heel uitgebreid beschreven hoe je het zelf kunt maken. En er staat ook bij wat je er allemaal voor nodig hebt. 

Er staat ook bij hoe je een manicure bij jezelf kan doen en ook de verschillende onderdelen van je nagel staan er in beschreven. 

De nailarts zijn allemaal heel goed na te maken. Want het staat stap voor stap beschreven. In de komende weken komt er vast nog wel een nail art uit dit boek op mijn blog.

 Dit boek is in bijna alle boekhandels te koop bijvoorbeeld bij Bruna maar ook bij bol.com. Ook een aantal webshops verkopen dit boek bijvoorbeeld nailways. Het boek kost €14,95.


Hebben jullie dit boek ook al in huis? En wat vinden jullie ervan?





6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk boek!
    Een hele goede tip ;) Ik heb laatst een ander nail art boek bestelt waar ik helemaal weg van ben,
    dus ik ben benieuwd hoe deze bevalt!

    Xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit! Ik wist niet dat dit bestond haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk! Hoeveel kost het boek? -of heb ik er overheen gelezen?-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohja goed dat je het zegt helemaal vergeten om er bij te zetten. Ga ik gelijk doen. Het boek kost €14,95.

      Verwijderen