26 maart 2014

L.A colors mini's: Color Craze Nail Polish

Vandaag swatch ik een roze en een paars lakje van een vrij onbekend merk. L.A. colors. Tenminste ik kende het merk hiervoor nog niet. Deze lakjes heb ik gewonnen bij Nailways. En die ga ik aan jullie laten zien. Kijk je mee?
Dit zijn hele schattige mini flesjes er zit 4,9 ml in de potjes. Niet heel veel dus maar wel genoeg om je nagels een paar keer mee te lakken. ;). Eerst is de paarse aan de beurt. 

Dit vind ik best een mooie kleur paars. Hij zit een beetje tussen donker en licht paars in. De substantie van dit lakje vind ik best goed. Hij had misschien iets dunner mogen zijn maar op zich vind ik hem wel fijn lakken. Dit lakje heet Fun in the Sun.
Dan nu het roze lakje.

Dit lakje is echt een crime om mee te lakken. Bijna het tegenovergestelde van de paarse lak. De substantie van dit lakje is erg dik waardoor hij heel streperig lakt. Je ziet het ook wel op mijn nagels dat hij streperig lakt. Erg jammer want de kleur vind ik wel heel mooi. Dit lakje heet Phenomena. 

De kwastjes zijn zoals jullie zien normaal. Ik vind ze persoonlijk wel fijn. Lekker klein en niet te breed. De dop is rond en best glad dat vind ik wel een beetje irritant met lakken omdat je vingers er de hele tijd van afglijden. De dekking is van beide lakjes wel goed. Je hebt 1 a 2 laagjes nodig.

Een set van 10 mini lakjes kost € 14,95 bij onder andere Nailways. Nu zijn ze in de uitverkoop voor € 9,95. 


5 opmerkingen:

  1. Ik dacht hé dat merk ken ik ook niet, maar ik ken het wel! Ik heb er een blush van die ik een keer heb gekocht bij een afrowinkel haha! De lakjes kende ik nog niet. Ik vind de paarse een mooie kleur :) wel jammer dat die roze zo dik is.. misschien een drupje nagellakremover erbij doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha oke, leuk dat je er een blush van hebt. Ik heb al geprobeerd om een beetje nagellakremover erbij in te doen maar dat werkte helaas niet.

      Verwijderen
  2. Aww de paarse lak ziet er wel mooi uit!
    Jammer dat de rode lak zo teleurstelt :(

    Xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel hele lieve kleurtjes en flesjes zeg!

    BeantwoordenVerwijderen