02 maart 2014

Vrolijke lentebloemen nailart

Het is alweer Maart de winter is gelukkig bijna voorbij ook al hebben we geen echte kou gehad. Ik vond het leuk om een nailart te maken in een lenteachtige sfeer. Ik wist eerst niet wat ik moest maken dus ik begon maar gewoon en dit is het uiteindelijk geworden. Een soort van bloemen nailart.

Dit heb ik er voor gebruikt:
Roze en groene nagellak
Witte en zwarte nagellak
Nailart kwastje en een Dottingtool

Dit keer heb ik geen stap voor stap uitleg van foto's gemaakt. Eerst heb ik mijn nagels roze gelakt met een lakje van Rimmel Salon pro. Dan heb ik een witte nagellak gepakt en heb ik drie bloemblaadjes getekend bij de randen van mijn nagels waardoor je een soort halve bloemetjes krijgt. Met zwart trek je vervolgens lijnen aan de binnenkant van de bloem.

Met mijn dottingtool en een groene nagellak maakte ik er groene stipjes op zodat het er wat fleuriger uit gaat zien op mijn duim heb ik dat niet gedaan voor de afwisseling. Als laatste heb ik in het midden van de bloemen een Rhinestone geplakt voor het leuke glitter effect.
Vinden jullie de de stap voor stap foto's (tutorials) leuker of Nailarts zoals deze zonder tutorial foto's?

3 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gedaan! Met of zonder tutorial maakt mij niet zoveel uit. Bij sommige nail arts is het wel leuk om de gebruikte techniek te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen