30 maart 2014

Panda Nailart met waterdecals

Deze week wordt het prachtig weer en ik heb dan ook weer een lente nailart gemaakt. Deze keer heb ik Waterdecals gebruikt. Ik had dit nog nooit eerder gebruikt maar had het al wel een tijdje liggen. Toen ik een keer wat kocht bij Dashicabeautyshop kon ik het niet laten om deze schattige waterdecals erbij te bestellen. En nu heb er een nailart meegemaakt. Kijk je mee?


Ik zat lang na te denken welke kleur ik als basis zal gebruiken omdat ik wel een lenteachtige nailart wou. Uiteindelijk is het, het lakje van OPI geworden, daar komt nog een swatch van online.
Voor de rots heb ik een bruin lakje van Rimmel gebruikt (At Ease). En verder heb ik natuurlijk de panda waterdecals gebruikt van Dashica.

Ik was in het begin vergeten er een foto van te maken (oeps) vandaar dat ik er al een stukje vanaf heb geknipt haha. Eerst heb ik mijn nagels met het OPI lakje gelakt. 

Daarna maakte ik met het bruine lakje en een dottingtool een rondje, dat moet de rots worden waar de panda op komt te zitten. 

En dan kan je de waterdecals erop gaan doen. Eerst moet je het plastic folie eraf halen. Dan moet je de waterdecals 10 tot 20 seconden in het water doen dan kan je het met een pincet zo van het kartonnetje afschuiven en op je nagels leggen. Dat doe je dan bij alle nagels en dit is het resultaat. Super schattige panda's vind ik zelf ;)

Wat vinden jullie van deze nailart en gebruiken jullie ook wel eens waterdecals?

14 opmerkingen:

  1. Oh mijn god - wat is dit schattig!
    Ik had nog nooit van waterdecals gehoord, maar ik vind ze echt superleuk
    Zou ze zeker wel eens willen proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! heb ook wel eens waterdecals gebruikt, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw super mooi! en dat lakje, prachtig
    xNailartForYou

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow deze decals zien er super schattig uit!
    Bedankt voor je lieve reacties op mijn blog ;)
    Jij maakt ook supermooie nail arts!

    Xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, super leuk gedaan. Erg schattig.
    Ik gebruik zelf nooit waterdecals, misschien toch wel eens gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! haha ja het is echt heel makkelijk en je kunt er de mooiste dingen mee maken

      Verwijderen