11 april 2014

Liebster award 2

Ik was een tijdje geleden door noekalook genomineerd voor de Liebster award. Voor de tweede keer. Jeej! Aangezien ik al eerder genomineerd was voor deze prijs en er al een artikel van had gemaakt beantwoord ik nu alleen de vragen, omdat ik dat altijd erg leuk vind en zo leren jullie mij ook wat beter kennen.

De 11 vragen die Noekalook bedacht heeft zijn:

1. Sinds wanneer heb je, je blog?Ik schreef mijn eerste artikel op 19 augustus 2013. Daarvoor ben ik natuurlijk wel met het blog bezig geweest. Ik weet niet meer wanneer dat precies was, maar ik hou de datum aan wanneer ik het eerste artikel schreef. Mijn blog bestaat dus bijna 8 maanden!

2. Waarom ben je een blog begonnen?
Al een tijdje was ik met mijn nagels en nailart bezig. Toen ik opeens in de zomervakantie bedacht. "Het lijkt me erg leuk een soort van eigen website te hebben waar ik anderen mijn nagelcreaties kan laten zien". En het leek me super leuk om daarover te schrijven. Zo gezegd zo gedaan. Ik heb een vriendin van mij daarover verteld en zij vond het ook een heel leuk idee. En zo zijn we samen aan de slag gedaan. Nog steeds vind ik het super leuk om mijn creaties te kunnen delen. 

3. Hoe oud ben je?
Ik ben nu 20 jaar.

4. Wat vinden je vrienden ervan dat je een blog hebt?
In het begin heb ik het niet iedereen verteld misschien omdat ik wel een beetje bang was voor negatieve reacties. Maar nu weet iedereen het en ze vinden het erg leuk. Ook op school weten mijn klasgenoten dat ik een blog heb. Sommigen uit mijn klas willen zelf ook graag een blog maar hebben er geen tijd voor. Dus ze vinden het heel leuk dat ik dit doe. Sommige zeggen wel eens "waar haal je de tijd vandaan" haha daar kan ik altijd wel om lachen. Soms is het een beetje plannen maar vaak lukt het wel aardig.

5. Welke 3 blogs komen in je op?
Dat zijn Beautyill, Beautygloss en Vera Camilla. Alle 3 vind ik de meiden erg leuk. En hun artikelen vind ik altijd erg goed en van goede kwaliteit.

6. Wat is je Quote?
Phoe, dat is een moeilijke. Eigenlijk heb ik niet echt een Quote.

7. Waarom heb je, je blog ze genoemd?
Ik wou heel graag een Engelse blog naam. In het Engels vind ik de woorden meestal mooier klinken dan in het Nederlands haha. Maar heel veel namen waren al in gebruik. Uiteindelijk had ik de naam ilsesnailsforever, op deze domeinnaam had ik eerst dit blog. Maar eigenlijk vond ik de naam te lang. Als je een kortere naam hebt kan je het beter onthouden. Toen bedacht ik, ik kan hem wel afkorten toen bleef er inf over, maar er moest dan nog iets achter dat werd nails. Vandaar dat mijn blog nu infnails heet. 

8. Wat is je favoriete liedje?
Weer zo'n moeilijke vraag, er zijn zoveel leuke liedjes. Is even denken... Katy Perry is een van mijn favoriete zangeressen. Dark Horse en Unconditionally vind ik erg mooie liedjes. Ojaa, Timber van pitbull en Ke$ha vind ik ook erg leuk en vrolijk. 

9. Hoeveel uur besteed je per week aan bloggen?
Ik denk dat ik per week met alles bij elkaar opgeteld (nailarts maken, fotograferen, artikels maken) Wel zo'n 6 a 7 per week bezig ben met bloggen. Soms is het natuurlijk meer als de andere keer. Ook vind ik vooruit werken erg fijn dus dat doe ik ook regelmatig. 

10. Heb je een huisdier?
Jaa zeker, ik heb 2 hele lieve konijntjes. Die buiten staan in een hok met een grote ren eraan. Het zijn 2 vrouwtjes en ze heten Miley & Joja. En je raad het misschien al, de naam Miley komt van Miley Cyrus. Ja echt waar. Vroeger vond ik haar erg leuk (nu niet meer haha) en de naam vond ik ook erg leuk voor een konijn. En Joja heb ik uit een boek. ;)

11. Heb je een Crush?
Nee ik heb geen crush. Eerst vond ik Simon (van nick en simon) altijd erg knap. Maar nu heb ik geen crush op iemand haha. 

Dit waren de vragen die Noekalook mij stelde. Zelf ga ik nu niemand nomineren omdat ik maar weinig blogs ken die nog niet een keer genomineerd zijn geweest. 

Wat vinden jullie van deze vragen en antwoorden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten