18 april 2014

Nail art inspiratie Pasen

Vandaag is het goede vrijdag veel mensen zijn dan vrij, daarom misschien een goed idee om alvast na te denken wat je met Pasen op je nagels wilt hebben. Daarom heb ik een Pasen inspiratie post gemaakt. Veel plezier met kijken!
Met Pasen vind ik het altijd leuk om op je nagels ook paaseieren te maken en konijntjes en van alles wat met Pasen te maken heeft. Hieronder komen een paar leuke voorbeelden. Deze nailarts komen allemaal van Pinterest. Normaal kijk ik voor inspiratie altijd op google en youtube, maar dit keer ging ik eens op pinterest kijken, omdat ik veel nagelbloggers erover hoor dat ze daar hun inspiratie vandaan halen. En echt wat een goede manier om je inspiratie vandaan te halen. Er staan zo super veel leuke dingen op.
Ik heb moeilijke en wat makkelijkere nailarts uitgekozen, zodat iedereen er wat aan heeft ;)


Bij deze nailart vind ik vooral de lijntjes erg leuk gemaakt. Ze zijn heel mooi gelijk, erg knap vind ik dat altijd.

Deze vind ik heel cute! Al die kuikentjes die uit de eieren komen, erg leuk!

Deze nailart vond ik ook erg leuk, vooral de kleurencombinatie is erg vrolijk bij deze nailart. En deze is niet heel moeilijk na te maken. 

De paaseieren van deze nailart vind ik ook leuk gemaakt en met die glitters erbij ziet het er helemaal feestelijk uit! 

Bij deze nailart vind ik vooral het konijntje heel schattig. Erg leuk bedacht vind ik deze! 

Deze nailart is niet erg moeilijk om te maken, maar is wel erg leuk, vooral als je niet zo heel veel tijd hebt of nog niet zo vaardig bent in nailarts maken. 

En dan als laatste: een 3D nailart!! Ik kwam deze tegen op pinterest, toen ik hem zag dacht ik Wauw! die is echt mooi. Zelf zou ik deze niet na kunnen maken denk ik. Voor de meesten geldt dat wel denk ik, maar toch wou ik hem even laten zien, omdat ik hem zo mooi vind.

Hebben jullie al een leuk idee voor een nailart met Pasen?

3 opmerkingen: