25 april 2014

Nailart: Koningsdag 2014

Vandaag heb ik een extra nailart voor jullie, omdat het morgen koningsdag is en ik graag mijn oranje creatie wou laten zien. Ik zeg steeds nog koninginnedag tegen koningsdag haha, omdat we dat gewend zijn :D
Kijk je mee?
Als basis voor deze nailart gebruikte ik een oranje lakje van Bourjois. Een rood lakje van Catrice. Een wit lakje van Paris Memories en de blauwe lak is van het merk D'donna.

Eerst lakte ik mijn nagels helemaal oranje. In het echt is deze oranje trouwens donkerder dan op de foto's haha.

Ik maakte met rood, wit en blauw de Nederlandse vlag op mijn nagels, behalve bij mijn middelvinger daar komt namelijk het kroontje op. 

En als laatste heb ik het kroontje op mijn nagels gestempeld. Deze plate komt van Bundlemonster en is nummer 08. Eigenlijk wou ik het kroontje in het midden hebben, maar had net iets de stempel teveel naar de zijkant neergezet haha ;). 

Hebben jullie je nagels al oranje gemaakt? Wat vind jij van deze nailart?

1 opmerking: