18 mei 2014

Anker Nailart

Ik zat door mijn stempel plates te zoeken en toen zag ik een anker, ik dacht daar kan ik wel een nailart mee maken. Deze plate komt van Bundlemonster en is nummer 08.
Voor deze nailart gebruikt ik:
Een witte nagellak- Paris Memories
Blauwe nagellak- Rimmel Londen Pro
en een bruine nagellak- Rimmel Londen 60 seconds
Ook gebruikte ik een nailart kwastje en Rhinestones


Voor de basis van deze nailart heb ik de witte nagellak gebruikt.

Vervolgens heb ik mijn stempel spulletjes gepakt en heb ik de anker van de bundlemonster plate op mijn wijsvingernagel en ringvingernagel gestempeld. 

Ook heb ik met het lakje van Rimmel blauwe lijntjes tussen het anker gemaakt.

Op mijn duim heb ik een stuur van een boot gemaakt, ik zag zoiets op pinterest en dat vond ik erg leuk staan. :)
Als laatste heb ik voor de finishing touch nog leuke blauwe rhinestones op mijn middelvingernagel en pink geplakt. 

Deze nailart kun je op heel veel verschillende manieren en met veel verschillende kleuren maken.

Wat vind jij van anker nailarts? Hebben jij het al een keer gemaakt?

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke nailart, mooie details!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke nail art! Ik wil ook zoiets keer proberen, alleen uit losse hand ik heb namelijk geen stempels in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Uit losse hand lijkt mij inderdaad ook heel leuk om te maken ;)

      Verwijderen
  3. wow wat een creatieve nail art!
    Leuk hoor!

    xx julia

    BeantwoordenVerwijderen