31 augustus 2014

Bunny Nailart

Sinds een week ben ik weer begonnen met stage lopen, we moeten nu 7 weken achter elkaar buiten de regio waar je woont stage lopen. Ik loop deze weken stage in Zwolle bij een konijnenfokker. De eerste week is mij super goed bevallen en ik vind het super leuk. Als ik mijn diploma heb wil ik ook graag iets met konijnen doen, het zijn zo'n super leuke dieren. Maar genoeg over de stage, laten we gaan kijken naar de nailart die ik op de stagetijd gebaseerd heb. Kijk je mee?

Voor deze nailart heb ik een blauwe nagellak gebruikt van miss sporty, een groene nagellak van NYC, de stempelplates komen van Dashica, en de stempellakken zijn van Essence. 


Als basis gebruikte ik deze mooie hemelsblauwe nagellak van miss sporty, dit is 1 van mijn favoriete lakjes!
 

Met een striper heb ik de grassprietjes getekend. 


Met de stempelplates van Dashica, stempelde ik konijntjes op mijn nagels. Ik vond deze konijnen echt zo cute! Het lijkt nu net of ze achter het gras vandaan komen (wijsvinger en middelvingernagel)


Hier heb ik een foto met flitser gemaakt, ik vond het effect wel grappig, lijkt net of het avond wordt zo op mijn nagels haha.

Wat vind jij van deze lieve bunny nailart?

8 opmerkingen: