27 augustus 2014

Goede Budget hand en nagelcrème

Vorige week was ik een dagje in Amsterdam om te shoppen en natuurlijk ging ik ook even bij de Big Bazar kijken. En daar kwam ik deze hand en nagelcrème tegen met Aloë Vera erin. Dat vind ik altijd zo lekker ruiken, daarom nam ik hem mee en vandaag review ik hem. Deze hand en nagelcrème heeft mij echt verbaasd. Kijk je mee?
Deze hand en nagelcrème is van het merk Herbamedicus, zelf ken ik dit merk niet. Deze crème was maar € 1,48 daarom een prima prijs om dit eens te proberen. Maar is de hand en nagelcreme wel goed?



Het design van de verpakking vind ik in ieder geval erg leuk, het ziet er erg natuur achtig uit. 


Ik heb even 2 macro foto's gemaakt, zodat je goed kan lezen wat er op de verpakking staat. 


Op de achterkant van de tube staat dat het de handen en nagels beschermt en dat het snel intrekt. En ook zal het de nagels verstevigen. 

De dop van de tube is donkergroen en je moet redelijk hard trekken om hem open te krijgen, maar dat zal wel nieuwigheid zijn haha ;) 

Zo ziet de crème eruit op mijn hand. De crème is mooi wit, en als je de crème uitsmeert over je handen trekt het heel snel in. Je handen worden er zelfs baby zacht van en wat ruikt deze handcrème lekker! De handcrème ruik je nog de hele dag op je handen. Heerlijk! Er zit Aloë Vera in dus ook nog goed voor je handen. Wat een geweldige hand en nagelcrème is dit, dat had ik nooit verwacht voor een prijs van €1,48. Het enige minpunt is dat je iets harder in de tube moet knijpen voor er iets uitkomt en dat de creme zelf iets dikker is. Maar  hij maakt je handen gewoon super zacht en ruikt heerlijk. Echt een aanrader deze handcreme!

Deze hand en nagelcrème is te koop bij Big Bazar voor €1,48

Ken jij deze hand en nagelcrème al? 

3 opmerkingen: