04 oktober 2014

Dierendag nailart 2014

Het is vandaag dierendag, hebben jullie je dieren lekker verwend vandaag of is het bij jullie altijd dierendag. Zelf heb ik konijnen, voor mijn konijnen is het bijna elke dag dierendag toch geef ik ze wel iets lekkers bij dierendag en een extra knuffel. Voor vandaag heb ik geen konijnen nailart gemaakt maar een leuke katten nailart gemaakt. Kijk je mee?
Voor deze nailart heb ik alleen maar zwarte en witte nagellak gebruikt. Deze katjes zijn ook best makkelijk om te maken en natuurlijk erg schattig.


Voor de afwisseling heb ik 2 katjes gemaakt en op de rest van mijn nagels heb ik de poten van de katten getekend. 


Toen ik deze foto's maakte begon het al aardig donker te worden waardoor ik de foto;s op de vensterbank moest maken ;)


Hoe heb jij je huisdieren vandaag verwend?

5 opmerkingen: