16 november 2014

Zwarte piet nailart

Gister is Sinterklaas weer aangekomen in Nederland. Zelf heb ik ook voor de televisie gezeten. Het blijft gewoon leuk om naar te kijken. Eerst was ik helemaal niet van plan om hier een nailart mee te maken, maar kon het toch niet laten haha. Dit keer heb ik het niet op mijn eigen nagels gemaakt maar op een popstick/oefennagel.

Voor deze nailart heb ik sinds lange tijd weer met acrylverf gewerkt. Ik heb het merk Artico gebruikt. 

Eerst maakte ik het gezicht met zwarte acrylverf, de pet met rood en de kraag met witte acrylverf.

Daarna tekende ik er een gezichtje in en de kraag heb ik nog iets meer gedetailleerd. 


Ik kreeg ineens een leuk idee, ik had nog de feathered set van Ciate liggen en heb daar een veertje uitgehaald en op de muts van zwarte piet geplakt. 


Zelf vind ik hem erg leuk geworden. En best goed gelukt toch?

Heb jij ook naar de sinterklaas intocht op tv gekeken? Wat vind jij van deze nailart?






15 opmerkingen:

  1. Leuke nail art en dat veertje maakt hem echt af! Hij is goed gelukt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je weer creatief geweest, heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat n coole piet! Heb de intocht helaas gemist :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh dat je heb je zó leuk gedaan! Heel creatief. Cute!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat heb je dit leuk gedaan zeg! Dat veertje maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super grappig! Ik probeer altijd heel creatief te zijn, maar ik kan het gewoon niet. Ik ben al blij als ik het recht op mijn nagels smeer:)

    BeantwoordenVerwijderen