26 januari 2015

Nailart Hello Kitty in de winter

Hoi allemaal! Heb je een leuk weekend gehad? Zaterdag was er bij ons best veel sneeuw gevallen, daarom heb ik weer een nailart gemaakt met het thema winter. Dit keer met Hello Kitty, dat vind ik nog steeds zo'n schattig figuurtje. De foto's heb ik daarom lekker buiten in de sneeuw gemaakt. Kijk je mee?

Deze nailart heb ik op een oefennagel gemaakt, want een hello kitty op korte nagels is wel een erg gepriegel. Ik begon de basis van deze nailart met een blauw kleurtje van Essie, Die heet Bikiny so Teeny.

Vervolgens heb ik met een witte nagellak het hoofdje van Hello Kitty getekend. Daarna heb ik het gezichtje een beetje aangekleed door er ogen een neus en snorharen aan te maken.

Nog een strikje bij het oor van Hello Kitty en hij is klaar. Om de lege ruimte wat op te vullen en omdat het winter is heb ik er nog een paar sneeuwvlokjes bij getekend. Toen ik de sneeuwvlokjes aan het tekenen was viel de tip onderste boven, omdat hij aan de penseel bleef plakken (zucht) Toen kon ik de sneeuwvlokjes weer overnieuw maken. 


Maar vindt hem uiteindelijk best leuk geworden. 


Wat vind jij van deze nailart? En lag er bij jullie ook zoveel sneeuw?




10 opmerkingen: