16 maart 2015

Flower nailart

Vandaag heb ik weer een nailart gemaakt op een oefentip. Ik heb bij deze nailart een fan brush gebruikt. Oftewel een kwastje die er als een waaier uitziet. Kijk je mee hoe ik deze nailart heb gemaakt?
De basis voor deze nailart heb ik gemaakt met een nude kleurig lakje van Catrice.


De eerste kleurtje die ik met de waaier kwast heb aangebracht is deze groene kleur van NYC


Ik heb de kleuren oranje en roze ook met de waaier kwast aangebracht. 


Ik zat in mijn stash te kijken welke kleur nu het beste bij de achtergrond paste. En dat is een lime groen kleurtje geworden. 


 Met een dottingtool heb ik vervolgens de bloemen gemaakt.

Vervolgens heb ik stipjes in het midden van de bloemen gemaakt.

Ter decoratie heb ik nog wat zwarte streepjes op de bloemen gemaakt. En met een dottingtool nog wat stipjes tussen de bloemen door. 


Ik wist van te voren niet hoe deze nailart ging worden. Ik wilde iets met de waaier kwast en iets met bloemen maar hoe of wat wist ik nog niet. Uiteindelijk is dit het resultaat, vind hem best leuk en vrolijk geworden. 


Wat vind jij van deze nailart?













9 opmerkingen: