04 mei 2015

COTM Film

We zitten alweer in de maand mei, wat gaat de tijd toch snel. De maand van best veel vrije dagen voor de meesten, denk aan Bevrijdingsdag, Hemelvaart en Pinksteren. Vandaag hebben we weer een nieuwe COTM en dit keer heeft iedereen een nailart gemaakt met het thema film. Onderaan kan je natuurlijk weer stemmen op je favoriet. Kijk je weer mee naar alle mooie nailarts?

Als eerste laat ik weer mijn nailart zien. Ik heb mijn nailart gebaseerd op de film Monsters en Co.






En nu de leuke film nailarts van de andere meiden van de COTM,


Julia heeft een leuke nailart gemaakt van de filmrollen die ze vroeger gebruikten.




Mandy heeft schattige hondenpootjes gemaakt gebaseerd op de bekende film 101 dalmatiërs. 




Gebaseerd op de leuke film Up heeft Bianca deze nailart gemaakt. Vind de ballonnen erg leuk en vrolijk gemaakt. 





Ursula wie kent deze slechterik nu niet haha. Erg leuke kleuren heeft Esmee voor deze nailart gebruikt. 




Ook de meiden van xNailartForYou hebben de nailart gebaseerd op de film Monsters en Co. 




Imke liet zich inspireren door de film Grease. Wat een prachtige nailart vind ik dit, echt zo leuk dat lichtroze gecombineerd met zwart en ook de muzieknoten en het hondje zijn heel leuk. 



Ook Cindy heeft een hele leuke nailart gemaakt. Popcorn en cola zijn natuurlijk onmisbaar als je naar de film gaat. 



Mirjam heeft zich laten inspireren door de film Ice Age. Vind deze nailart heel schattig geworden, erg leuk! 




Ook Lonneke heeft mooie filmrollen gemaakt. Wat een mooie kleuren heeft Lonneke gebruikt, vind deze nailart ook erg leuk geworden. 


Vind het ook deze keer weer erg moeilijk om te kiezen, maar mijn voorkeur gaat denk ik uit naar die van Imke. Wat is jouw favoriete nailart? Je kunt hieronder stemmen in de poll.

Dit is de op een na laatste COTM van dit jaar. Wil je ook graag meedoen, je kan je opgeven via het blog van Cindy doe dit voor 30 mei.


Welke film nailart vind jij de leukste?

Creativenails4fun
Infnails
Jewelnails
Lovewithessie
Misslanghaar
xNailartforyou
Brilliantnails
Nailgloss
Bebeautifully
Iontrend


Poll Maker



9 opmerkingen:

  1. Alle nail arts zijn weer erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoe je op je wijsvinger echt een schrikoog hebt. WIst niet dat het monsters en co was (nooit gezien).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. awww dit is wel echt heel schattig! Geïnspireerd op monsters en co :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah deze vind ik ook leuk! Ik heb ook eens een nailart van Monsters en co gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw nail art is zo mooi geworden. Ik ben heel benieuwd naar de volgende

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie monstertjes, vond het weer een leuk thema :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie nailarts, ik vind di van jou erg leuk maar die van Iontrend heeft mijn stem gekregen: )
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Ik kan echt niet kiezen!
    Jullie zijn allemaal zo creatief!

    BeantwoordenVerwijderen