22 mei 2015

Swatches nagellak- Gorgeous red- Fabulous Fuchsia en Sophisticated Pink

Vandaag review ik 3 lente achtige nagellakjes van een voor mij onbekend merk. Nee dat klopt niet helemaal, er staat zelfs helemaal geen merk op deze lakjes. Het enige wat op deze lakjes staat is de naam en welke kleur het is en op de onderkant staat het nummer. Dus welk merk het nu zal zijn is voor mij een raadsel, ook op internet kon ik er niks over vinden, raar hè. Maar goed toch laat ik ze aan jullie zien, want over de kleuren ben ik wel erg enthousiast.

Wat ik erg mooi vind aan deze lakjes, zijn de zwarte doppen. De doppen zijn net zo groot als het potje zelf, maar gek genoeg vind ik het bij deze lakjes erg mooi.


Dit is een mooie fel rode kleur, en dekt prima met 2 laagjes. Het lakje heet Gorgeous red en het nummer is 78.

Ook heeft het lakje best wel glans, vind de kleur mooi.


Nu de donker roze kleur, deze heeft zelfs maar 1 laagje nodig! De naam van dit lakje is Fabulous Fuchsia, nummer 69.


Ik vind dit zelf een prachtige kleur roze. Ga deze zeker vaker gebruiken.

Dan het laatste lakje, dit is een zalm roze kleurtje en heeft de naam Sophisticated Pink, nummer 72.


Vind ook dit kleurtje mooi, al heeft deze wel zeker 3 laagjes nodig om te dekken. Maar is wel een mooie basis voor bijvoorbeeld een nailart. 


Alle drie de lakjes hebben hetzelfde kwastje qua grootte. Vind de kwastjes zelf wel fijn lakken, ze zijn wel wat aan de kleine kant, vooral het stokje waar de haartjes van de kwast aanzitten. Als je niet op let kom je zo met de dop op je nagels haha. Maar hij lakt wel fijn. 

Ik heb de lakjes gekregen van iemand, maar geen idee waar ze, ze gekocht heeft. 

Heb jij ooit van deze nagellakjes gehoord?



6 opmerkingen:

  1. Jammer dat je het merk niet weet! Lijken me fijne lakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren en apart dat er geen naam op staat. Ik herken ze niet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste twee kleuren (rood & fuchsia) vind ik prachtig! Het kwastje ziet er inderdaad erg klein uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleurtjes! Wel jammer dat er geen merk op de flesjes staat, zo kun je niet achterhalen waar het vandaan komt!

    BeantwoordenVerwijderen