01 juli 2015

Blog enquête!

Hoi allemaal! Zoals je misschien wel gemerkt hebt, zijn er de laatste tijd minder artikelen online gekomen. Dat kwam omdat ik het erg druk had met school, zat namelijk in het examen jaar en ik moest veel stage lopen. Gelukkig ben ik nu geslaagd en kan ik mij de hele zomer en misschien daarna ook nog veel op het bloggen storten. Moet alleen nog op zoek naar een baan, maar voorlopig heb ik veel tijd om te bloggen. Nu wil ik natuurlijk meer artikelen gaan maken en nog wat andere dingen aanpassen, daarvoor heb ik jullie hulp nodig!

Infnails bestaat volgende maand alweer 2 jaar! En ik ben heel benieuwd wat jullie van infnails vinden en wat er nog verbeterd zou kunnen worden.
Ik zou het daarom erg lief vinden als jullie mijn enquête in zouden willen vullen. 

Als je op "start de enquête" klikt kom je bij de vragen.

                       

Dankjewel alvast! 

Over 2 weken deel ik de uitslag met jullie!




4 opmerkingen:

  1. Wat super goed, alweer twee jaar! Ik vind dat je echt een super leuke blog hebt, stiekem had ik gedacht dat je al langer blogde haha! Ook gefeliciteerd met het slagen, heel veel succes met zoeken naar een baan, komt vast goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahw dankjewel! haha nee blog echt nog maar 2 jaar ;D naja nog maar haha
      Dankje! Ja denk het ook wel! :D

      Verwijderen
  2. Uiteraard voor je ingevuld. Je doet het leuk, blijf uniek.

    BeantwoordenVerwijderen