06 juli 2015

Nailart Ice Cream

Geniet jij ook zo van het lekkere weer? Ik wel al mag het wel een paar graadjes minder, maar vanaf vandaag wordt het volgens mij weer iets koeler. Ik heb vandaag een nailart voor jullie die perfect bij dit weer past, want wie heeft met dit warmer weer nu geen zin in ijs! Kijk je mee? 
Voor de basis van deze nailart gebruikte ik dit blauwe lakje van Color Show. 



Verder heb ik 2 schepijsjes gemaakt, een soft ijsje en een waterijsje op mijn pink. 


Ik vond het softijsje wel een mooie afwisseling. En dat is ook mijn favoriete ijsje. De hoorntjes van het ijs vind ik dan weer iets minder lekker, daarom neem ik vaak een kartonnen bakje haha. 



Als decoratie heb ik er nog vrolijke stippen bij gezet. Ik vind het resultaat erg vrolijk geworden. 


Wat is jouw favoriete ijsje?





7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en mooie zomerse nail art

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En of het ijsjes tijd is! heb er zin in nu ik je nailart zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat leuk en creatief gedaan! Ik ben altijd dol op raketjes, zeker als het warm is, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan, zo creatief, vrolijk, zomers, en zoveel meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke en zomerse nail-art ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke nail art. Mijn favoriete ijsje is een hazelnoot ijsje van de Italiaan

    BeantwoordenVerwijderen