28 december 2015

Nailart oud en nieuw

Hoi allemaal! Hoop dat jullie een leuke kerst hebben gehad. Oud en nieuw zit er over een paar dagen natuurlijk ook al weer aan te komen. Lekker oliebollen eten en vuurwerk horen daar natuurlijk ook bij. Mijn nailart is dan ook geinspireerd op oud en nieuw . Kijk je mee?

Als basis kleur heb ik dit donker blauwe lakje van Rimmel gebruikt. Met deze donkere dagen vond ik dit kleurtje wel toepasselijk voor nu. 



Op mijn nagels heb ik met een licht glitter lakje een soort rook van al het vuurwerk gemaakt. 


In de rook zijn een paar gebouwen te zien, die ik met een zwarte nagellak getekend heb. En daarboven natuurlijk het vuurwerk. Zelf steek ik nooit vuurwerk af, maar vind het wel leuk om buiten te kijken. 


Ga jij nog vuurwerk afsteken tijdens oud en nieuw? 



7 opmerkingen:

  1. Gaaf! Je zwarte basis vind ik zo intens mooi. De gebouwen zijn ook echt een mooie skyine. Vuurwerk kijk ik alleen naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk je nagels zo! Ik vind vuurwerk wel leuk om naar te kijken, maar afsteken doe ik eigenlijk niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Zelf steek ik ook nooit wat af, maar kijken is inderdaad wel leuk :D

      Verwijderen
  3. Je nagels zijn heel leuk! Meestal doe ik het heel simpel met een leuk kleurtje haha, maar geen nailart. Ik steek zelf ook geen vuurwerk af! x

    BeantwoordenVerwijderen