29 februari 2016

Nailart Yorkshire Terrier

Vandaag heb ik weer een nieuwe nailart die ik aan jullie wil laten zien. Dit keer heb ik mijn nailart weer eens gebaseerd op een hondenras, namelijk de Yorkshire Terriër. Ik vind het heel leuk om dieren op mijn nagels te tekenen met name rassen. Kijk je mee?

Als basis voor deze honden nailart heb ik een nude kleurtje van Catrice gebruikt. 





Voor degene die niet precies weten hoe een Yorkshire Terriër eruit ziet, heb ik dit bovenstaande plaatje er bij gedaan. Vind ze zo schattig! 


De Yorkshire Terriër heb ik met een striper kwastje getekend en daarna met donker bruin ingekleurd. Daarna heb ik geel en bruin door elkaar gemengd om een lichtere kleur te krijgen. En de haartjes rond de snuit en net onder de oren gemaakt. 


De ogen en de neus heb ik met een dottingtool en een zwarte nagellak gedaan. Witte stipjes erin en omdat een hond vaak de tong buiten boord heeft, heb ik dat bij deze nailart ook gedaan. Zo valt de tong wat beter op. 


Voor de afwisseling heb ik op mijn middelvinger en pinknagel honden botjes getekend. Vind de honden botjes mooi afsteken bij de twee hondjes. Ben best tevreden met het resultaat! 


Wat vind jij van deze nailart? 


13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke inspiratie! Heel gaaf gedaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. te gek gemaakt, en ik zag er meteen een yorkshire terrier in. Welke kwasten gebruik je hiervoor?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik gebruik een striper kwastje van een Essence striper hiervoor. Gebruik die vaak voor mijn nailarts, ze zijn net wat dunner dan de normale striper kwasten die ik heb :)

      Verwijderen
  3. Vind het toch knap hoor, hoe je dat steeds doet. Echt schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattig! Ik zag er gelijk een hondje in haha! Ik ben helaas niet zo handig met kwasten en nagellak.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superschattige en toffe nailart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het echt leuk gedaan, je kan goed dieren tekenen :)

    BeantwoordenVerwijderen