12 maart 2016

DA handcreme intens review

Mijn handcrème die ik van de Big bazar had is na een jaar lang eindelijk op. Ik was op zoek naar een nieuwe en kwam uiteindelijk bij de DA uit.Vooral omdat hij belooft speciaal voor droge en beschadigde handen te zijn. En laten mijn handen nou precies in zo'n staat zijn. Ben je ook benieuwd naar deze handcrème? Lees dan gauw verder!

De DA zegt dat hij beschadigde en droge handen herstelt en dat hij direct je handen kalmeert. Best een grote belofte, maar maakt deze handcreme de belofte wel waar.

'' DA handcreme intens in een intensief verzorgende creme voor zeer droge en beschadigde handen. De toegevoegde bestanddelen sheabutter, panthenol en allantoine zorgen voor een optimale hydratatie van de huid, waardoor de handen weer snel zacht en soepel aanvoelen. De creme trekt snel in en voelt niet vet aan''
 



Op bovenstaande foto zie je de ingrediënten. Voor zover ik er verstand van heb zitten er geen hele gekke dingen in.



Op dit moment zien mijn handen er zo uit. Echt mega droog en er ontstaan zelfs wondjes. Sorry voor de niet hele charmante foto's van mijn handen ;)
Maar zo kan ik het resultaat wel goed aan je laten zien. 


De dop is een makkelijke klikdop die goed sluit en je makkelijk open krijgt.


De handcrème is mooi wit. Als je een klein beetje in de tube knijpt komt er al best veel crème uit. Daar moest ik wel even aan wennen haha had eerst iets te veel op mijn handen ;)


Hier zie je de handcrème uitgesmeerd op mijn handen. Je ziet echt duidelijk verschil en je ziet hoe verzorgt ze er nu uit zien. Hij voed goed. En trekt super snel in, ik heb nog nooit een handcrème gehad die zo snel in trok, echt bijzonder!

Maar daar zit ook een nadeel aan, als hij is ingetrokken merk je niet meer dat je handcrème hebt opgedaan. Je handen zijn daarna namelijk weer heel droog en voelen helemaal niet gehydrateerd aan. Terwijl als je hem net op je handen hebt gesmeerd dat wel zo is. Dat vind ik wel raar en best jammer. Was wel optimistisch over de handcrème maar ben er toch niet zo heel tevreden over, ondanks dat hij snel intrekt. Maar dus niet echt gehydrateerd alleen de eerste 5 minuten voelt het lekker aan.

Voor mij geen handcrème dat voor herhaling vatbaar is.

Welke handcreme gebruik jij?






4 opmerkingen:

  1. Oei je hebt idd droge handen. Heb er ook last van en een goeie handcreme is een must. Deze sla ik over.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend zulke droge handen, dat is nooit fijn! En wat balen dat deze daarvoor niet werkt :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vind het ook jammer dat deze niet zo goed werkt.

      Verwijderen