25 april 2016

Nailart Koningsdag

Vandaag heb ik een nailart voor jullie waarbij ik mij heb laten inspireren door koningsdag aanstaande woensdag. Met name de kleedjesmarkt vond ik vroeger altijd erg leuk, spullen verkopen etc. Kijk je mee naar de nailart?

Als basis kleuren heb ik een witte en oranje nagellak gebruikt. Op de wijsvinger en ringvingernagel heb ik de kleedjes markt getekend. Zelf verkoop ik nu niks met koningsdag maar vond het altijd wel heel leuk om te doen. Ik zou dan een aantal nagellakjes verkopen en een hele zooi knuffels die wij nog in grote kisten hebben liggen haha. 



Als knuffels heb ik schaapjes getekend. Op de middelste nagel wilde ik eerst een kroontje stempelen, maar kreeg het kroontje niet mooi op mijn nagels na tig keer proberen. Dus uiteindelijk maar zelf het kroontje met een kwastje getekend. 


De Nederlandse vlag mocht natuurlijk ook niet ontbreken. De kleuren rood, wit en blauw heb ik op verschillende nagels terug laten komen. 


Heb jij nog plannen met Koningsdag?


6 opmerkingen:

  1. Jij bent er helemaal klaar voor! Morgen ga ik ook aan de slag om oranje voor de dag te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, blije nailart. Ik ga niets doen met koningsdag en vooral nu er zulk vies weer voorspeld is denk ik dat ik maar lekker heel de dag binnen blijf :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig viel het mee met het weer, ik ben ook niet zoveel buiten geweest ;)

      Verwijderen
  3. Helemaal Koningsdag proof! Eerlijk... ik heb nieys met Koningsdag dus mijn nagels ook niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan, ik ben ook niet zo'n feestbeest wat dat betreft alleen de kraampjes bekijken vind ik wel leuk :)

      Verwijderen