02 mei 2016

Nailart stamping black en white

Voor de nailart van vandaag heb ik weer eens de stempels en stempelplates erbij gepakt. Ik vond het wel een keer leuk om weer eens te stempelen. Kijk je mee welke stempelplate ik gebruikt heb?

Als basis kleurtje heb ik een wit lakje gebruikt met een Essence zwarte stamping polish. De image plate die ik gebruikte is van Dashica beautyshop. Daarvan heb ik de afbeelding rechtsbovenaan gebruikt. 


Het was de bedoeling met een licht roze nagellak te stempelen, maar die lakken bleken niet echt geschikt te zijn. Je zag de afbeeldingen bijna niet meer terug. 



Uiteindelijk heb ik toch voor zwart gekozen. Vond dat ook wel weer elegant de combi zwart met wit. 


Vond het wel moeilijk een naam te bedenken voor deze nailart omdat het meer een patroontje is. 


Wat voor een naam zou jij aan deze nailart geven? 


5 opmerkingen: