11 juli 2016

Nagelproducten opgemaakt

Dit keer even geen nailart op maandag maar een opgemaakt artikel. Ik heb weer een aantal nagellakjes, nailartpennen en handcrème opgemaakt. Kijk je mee?


De eerste nagelproducten die ik aan je laat zien zijn de nagellakjes die ik heb opgemaakt.


Witte nagellak gaat er bij mij altijd snel doorheen, want voor veel nailarts gebruik je een witte kleur. Vandaag twee potjes witte nagellak helemaal op. Deze zijn beide van Ciate en komen uit een set, ze dekken beiden goed. 


Een lakje wat ik ook heel veel heb gebruikt is dit nude lakje van Catrice. Vind het best jammer dat hij nu op is. Volgens mij zit hij niet meer in het assortiment van Catrice, dus moet ik op zoek naar een nieuw nude lakje. Heb jij nog een aanrader als nude lakje? Leuk als je het bij de comments laat weten :)

De andere kleur is een paars lakje, deze heb ik niet heel vaak gebruikt maar is helaas uitgedroogd. Dit lakje had ik een keer gewonnen bij een winactie van Nailways. 


Hoe lang ik deze nailart pennen van Essence wel niet heb gehad. Ik denk ongeveer een jaar of 6. Het is ook niet zo gek dat ze nu uitgedroogd zijn en er geen kleur meer af komt. Ik gebruikte ze in het begin heel vaak toen ik net begon met nailart. Maar de laatste jaren niet meer. Deze kunnen dus ook weg.


Het laatste item wat ik heb opgemaakt is deze handcreme van de DA. Voor mij werkte hij niet zo goed dus ben blij dat hij nu op is. 

Heb jij ook een van deze items in gebruik? 




5 opmerkingen:

  1. Mooie producten heb je opgemaakt. Bij mij gaat de witte nagellak ook altijd snel op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit heb je al vaker gedaan. Leuk om te zien want behalve remover gaat er bij mij weinig op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet eerlijk toegeven dat ik nagellak nog nooit echt heb opgemaakt. Ik heb er zoveel dat sommige bijna nooit gebruikt worden en dus hard worden en dan gooi ik ze gewoon weg haha )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha dat heb ik soms ook wel dat ze hard worden inderdaad, best zonde. Maar vooral wit gebruik ik zoveel dat ze wel opgaan ;)

      Verwijderen
  4. Nagelproducten opgemaakt, wow! Dat komt bij mij bijna nooit voor haha... aardig wat dus vergeleken met mij!

    BeantwoordenVerwijderen