19 november 2016

Coconut Care- Hand & nail cream

Ik was al een tijdje op zoek naar een handcrème, die van vorig jaar was op en in de winter heb ik toch echt een handcrème nodig. Mijn handen zijn dan super droog, toen ik bij de Action was zag ik deze hand & nagelcrème met Cocosnut erin. De geur van kokosnoot vind ik altijd zo lekker en de verpakking vond ik ook erg mooi en voor maar 0,79 cent wilde ik hem wel proberen. Benieuwd of deze handcrème je handen mooi zacht maakt? Lees dan gauw verder!



In deze handcrème zit 100 ml en op de verpakking staat dat het een verzorgende en verzachtende hand en nagelcrème is. Ze zeggen zelf over de handcrème "Door de hydraterende ingredienten en speciale formule voelen je handen zacht, glad en verzorgt aan".


Nou ik ben benieuwd! Dit zijn de ingredienten van de hand en nagelcrème. Ik zie er zo geen gekke dingen inzitten. Wel zit er best veel alcohol in, maar dit zijn wel goede alcohol soorten heb ik even opgezocht. En horen ook een beetje bij kokosnoot producten. 


Er zit een draaidop op, op mijn vorige handcrème zat een klikdop wat ik zelf handiger vind. Want soms als je handcrème op doet is het moeilijker om hem dicht te draaien met vette handen haha. 


De crème is niet helemaal wit, maar een beetje doorzichtig. Hij smeert heerlijk uit en is best wel dun. De geur die je tegemoet komt als je hem uitsmeert is echt zo lekker! Ik hou van de geur van kokosnoot en dat is dan ook echt wat je ruikt! 


Hier heb ik de handcreme een beetje verdeeld over mijn handen, maar hij is nog niet helemaal ingetrokken. 


En zo zien mijn handen eruit als de crème wel is ingetrokken. En wat ik blij met deze handcrème! Hij voedt je handen echt, de geur is heerlijk. Hij trekt ook snel in, als je hem net hebt aangebracht en hij is in aan het trekken, worden je handen eerst wat stroever. Maar als hij na een paar minuten is ingetrokken dan maakt hij je handen heerlijk zacht en hij plakt helemaal niet, zo fijn! En dat voor maar 0,79 cent! Als ik dan toch een minpuntje moet noemen, vind ik het de dop, Een klikdop was fijner geweest, maar ben zeker tevreden over deze hand en nagel crème van de Action. Hij doet zijn werk goed en zelfs de verpakking vind ik er leuk uit zien! Echt een budgettopper als je het mij vraagt. 

Welke handcrème gebruik jij?

Liefs,
Ilse




Geen opmerkingen:

Een reactie posten