14 november 2016

Converse All Star nailart + info

Hoi! Het is al best koud buiten maar All stars blijven ook in de herfst leuk om aan te trekken. Ik combineer ze vaak in de herfst met een legging en een rokje en lekker dikke sokken als het wat kouder is. Vandaag heb ik er 2 nailarts over gemaakt en geef ik wat feitjes over de All Stars.

Deze nailart heb ik gemaakt met een aantal herfst lakjes om toch wat meer de herfst kant op te gaan een striper kwastje en een dottingtool. 


Bij deze nailart heb ik de zwart/witte versie van de All stars schoenen gemaakt. Ook het logo van het merk mocht natuurlijk niet ontbreken. Dat logo was best wel een gepriegel eerlijk gezegd. 



Converse All Stars worden al heel lang gedragen. Wist je dat All Stars in het begin eigenlijk als mannen schoenen werden gelanceerd. Dat vrouwen ze nu ook dragen komt waarschijnlijk doordat vrouwen vaak kleding en ook schoenen lenen van hun vriend door hun outfit iets stoerder te maken. 

In 1950 werd de lage All Stars geïntroduceerd en op de markt gebracht. Eerst werden ze vooral gedragen door mensen die echt heel stoer gekleed gingen zoals de Punk Rock stijl. 




Vanaf 1980 werden er al meer mensen gespot met deze All Stars en werden ze populairder. In het jaar 2000 werden de All Stars overgenomen door Nike voor 305.000.000 dollar. 




En nu draagt bijna iedereen All Stars! Ook ik vind ze heel fijn. Moet volgende lente weer nieuwe, want de mijne zijn wel aan vervanging toe. Tot die tijd draag ik ze ook graag op mijn nagels haha. 


Vind je de All Stars ook zulke leuke schoenen en wil je meer feitjes en details lezen. Lees dan even dit artikel van  vind het zelf leuk om te weten hoe deze populaire schoenen zo populair zijn geworden. 
Draag jij ook vaak All Stars of op je nagels kan natuurlijk ook?

Hoop dat je dit een leuk artikel vond, weer een keer iets anders, maar toch op nagels gericht. :D

Liefs,
Ilse








2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke nail arts! Ik vind die met gekleurde All Stars het mooist, lekker vrolijk met die kleuren :) Ik heb jarenlang leren All Stars gehad, die waren lekker warm in de winter. Nu draag ik vaak een variant van VanHaren, gevoerd met nepbont, ook heerlijk warm :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind je gekleurde All Stars echt rocken! Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen