06 januari 2017

Make-up en nagellak opgemaakt

Hoi! Het is alweer een half jaar geleden zag ik net dat ik een opgemaakt artikel had gemaakt. En had weer een hele verzameling liggen dus werd het weer eens tijd om aan jullie te laten zien wat ik heb opgemaakt afgelopen half jaar. Er zitten make-up producten tussen maar ook nagellak. Kijk je gezellig mee?
´
Helaas was het regenachtig weer toen ik deze foto's maakte dus ze zijn een beetje aan de donkere kant jammer genoeg. Ik begin met de foundation en concealer. De foundation was van Maybelline en hij heet Dream Wonder Nude. Het is een hele vloeibare foundation en daardoor ook heel makkelijk uit te blenden. Hij was iets aan de donkere kant voor mij, maar toch heb ik hem met plezier opgemaakt. 


De concealer is de All About Matt concealer van Essence. Voor een budget concealer dekt deze concealer best goed! En ook deze heb ik helemaal leeg gemaakt. De tube is makkelijk helemaal leeg te maken want je kunt hem zo dubbel vouwen zodat je het laatste beetje wat er in zit ook kunt gebruiken.


Deze miccelair water had ik gekregen en gebruikte ik om mijn make-up er 's savonds mee af te halen. Hij is zacht voor mijn huid en verwijderd de make-up goed, als je waterproof mascara gebruikt zoals ik moet je wel een paar keer vaker het watje langs je ogen halen, want waterproof mascara is voor deze Miccelair water van Nivea iets moeilijker te verwijderen. Inmiddels ben ik aan mijn tweede flesje begonnen. 


Als mascara gebruikte ik deze Volume plus waterproof mascara van Catrice. Het borsteltje heeft aan een zijde iets langere haren en met die kant vond ik het, het fijnste de mascara aan te brengen. Deze mascara geeft best wat volume, maar naar mijn mening nog niet genoeg. ;) 


Dan twee stempellakken van Esssence, de witte heb ik opgemaakt en de zwarte is zo ongeveer halverwege uitgedroogd. Ik stempel meestal met gewone nagellak maar voor zwart en wit gebruikte ik deze twee van Essence. 


Ook opgemaakt heb ik deze twee roze lakken. De linker is nog een heel oud flesje van Essence. En de rechter is van L.A. Colors en is een iets fellere kleur roze dan die van Essence. 

Dit was alweer wat ik heb opgemaakt aan make-up en nagellak het afgelopen half jaar. Ook heb ik weer wat bij gekocht, dat zie je ergens in de komende weken op mijn blog. 

Gebruik jij ook een van deze producten? 


2 opmerkingen:

  1. Die stempel lakken van essence gebruik ik ook, zijn erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je ze ook gebruikt, ze zijn inderdaad heel fijn! :D

      Verwijderen