03 april 2017

COTM Koningsdag

Hoi! Het is alweer april, het wordt weer mooier weer en alles begint weer te bloeien, heerlijk! 27 april is het natuurlijk ook alweer koningsdag, en dat is ook het thema deze maand van de COTM. Kijk je weer mee naar alle leuke creaties?


Ik heb de laatste tijd heel weinig tijd om te bloggen jammer genoeg, heb zelfs mijn nagels al een paar weken niet gelakt, de COTM was weer het eerst thema sinds een paar weken waarvoor ik een nailart maakte hihi oeps. 


Ik heb ook wel eens mooiere nailart gemaakt hihi, maar deze maakte ik met een striper kwastje en de nagellak kleuren, oranje, rood, wit, blauw en goud voor het kroontje. Op mijn wijsvingernagel en pink nagel heb ik de Nederlandse vlag twee keer getekend, is een keer wat anders haha. 

Nu de creaties van de andere meiden! 





Diana heeft er een leuk oranje feestje van gemaakt, met onder andere een lief tulpje op haar nagels. 





Heel leuk en feestelijk ziet deze nailart van Malinka er uit! Mooie kleur ondergrond ook!




Imke heeft echt een prachtige nailart gemaakt, dat kroontje is zo mooi geworden! 





Cindy heeft ook een mooi patroontje voor koningsdag gestempeld, heel leuk!





Kim heeft ook een super leuk patroontje op haar nagels, leuk die gouden accent nagel!

Dit waren alle creaties alweer van deze maand. Als ik zou moeten kiezen dan vind ik die van Imke het allermooiste! 

Welke vind jij het mooiste?








4 opmerkingen:

  1. Hoi Ilse, zo vrolijk is je nail art geworden. Ik krijg al helemaal zin in Koningsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijke creatie heb je ervan gemaakt! De dubbele vlaggen op je wijsvinger vind ik heel leuk bedacht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het bloggen schiet er weleens bij in maar voor de cotm sta je wel klaar. Leuke nailart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen